0916 579 0332 پاسخگویی ساعت ۹ تا ۱۲
0
سبد خرید

خرید اکانت فورتنایت

خرید و فروش اکانت فورتنایت

با خرید اکانت فورتنایت از سایت گیم اوربیتال صاحب کلی اسکین بشید! بدون نیاز به هیچ گونه حضور فیزیکی و تنها با چند کلیک به راحتی می‌توانید، به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های دنیا دست پیدا کنید. سیستم خرید اکانت فورتنایت در سایت گیم اوربیتال به صورت کاملا اتوماتیک و سیستمی انجام می‌شود. این به این معنی است که شما بدون هیچگونه نگرانی می‌توانید ، اکانت مورد نظر خود را سفارش دهید، و به سرعت تحویل بگیرید. یکی از مزایای این سیستم اتوماتیک خرید، این است که کاربران می‌توانند به راحتی در حساب کاربری خودشان اطلاعات اکانت‌های فورتنایت خود را مشاهده کرده و با خیال راحت از آن‌ها استفاده کنند. همچنین، با خرید اکانت فورتنایت از گیم اوربیتال، شما امتیازات و تخفیفاتی را کسب خواهید کرد که می‌توانید برای خریدهای بعدی خود بهره‌مند شوید. مزایای خرید اکانت فورتنایت از سایت گیم اوربیتال به‌شرح زیر است:

  • دریافت اکانت قانونی فورتنایت با بهترین قیمت و ارزان دریافت تخفیفات و جوایز ویژه
  •  دریافت شارژ رایگان کیف پول برای اعضای جدید
  • دریافت شارژ رایگان بعد از هر خرید اکانت فورتنایت دریافت جوایز و تخفیفات ویژه برای کاربرانی که کامنت می‌گذارند
  • رفع هرگونه چالشی که در خرید اکانت فورتنایت با آن مواجه می‌شوید
  • در نهایت، گیم اوربیتال به شما این اطمینان را می‌دهد . می‌توانید همیشه با بهترین قیمت و با تخفیف خرید کنید . در عین حال از شارژ رایگان کیف پول و جوایز ویژه بهره‌مند شوید. پس دیگر نیازی به نگرانی‌های خود در خصوص خرید اکانت فورتنایت ندارید . با اطمینان کامل از خدمات سایت گیم اوربیتال استفاده کنید.

 

اکانت فورتنایت چیست ؟

 

 اکانت در اصل حساب مجازی است که یک سری ایتم ها و اطلاعات دارد . هنگام ورود شما بازی میتوانید اطلاعات اکانت خریداری شده را وارد کنید . با حساب جدید با ایتم های جدیدی که در آن وجود دارد از بازی لذت ببرید .

این حساب ها توسط افراد دیگری ساخته شده اند و شما میتوانید آنها را خریداری کنید و از بازی نهایت لذت را ببرید . همچنین خرید اکانت به مراتب به صرفه میباشد.

زیرا خرید ایتم در بازی بسیار قیمت بالایی دارد و شما میتوانید با هزینه کمتری ایتم های زیادی داشته باشید .

در اصل  اکانت باعث تجربه جدیدی از بازی میشود . فروش اکانت فورتنایت . شما فروش اکانت فورتنایت خود را می توانید به ما بسپارید کافیست با شماره 09902544412 در تماس باشید خرید اکانت فورتنایت .

خرید اکانت فورتنایت

خرید اکانت fortnite بصورت اتوماتیک و سیستمی انجام میشه . از خرید کردن خیالتون راحت باشه .

بازی فورتنایت یکی از پر طرفدار ترین محصولات ماست ما تصمیم گرفتیم سیستم تمام اتوماتیک برای تحویل اکانت برای شما عزیزان قرار بدیم تا خیلی سریع تر از هر سایتی بتونی اکانتت رو باخیال راحت تحویل بگیری.

خرید کنندگان اکانت میتونن داخل حساب کاربری خودشون اکانت هایی که خرید کردن رو ببنند و اطلاعات اکانت رو حتی بصورت اتوماتیک ارسال می کنیم.

وقتی اکانت خرید میکنی داخل پنل میتونید مقدار امتیاز و تخفیفی که بابت خرید دریافت کردی رو ببینی برای خرید بعدی ارزون تر از قبل خریدت رو انجام بدی

 

مزایا گیم اوربیتال چیه ؟ چرا باید از شما بخرم؟

شما اکانت قانونی رو با بهترین قیمت و ارزان دریافت میکنی

در کنارش تخفیف و جایزه هم بهت میدیم

شارژ رایگان کیف پول برای اعضای جدید + شارژ رایگان بعد ازهر خرید اکانت فورتنایت

به کسانی که کامن میزارن هم قراره جایزه بدیم

هر چالشی برای خرید دارید ما حل می کنیم تا به راحتی بهترین اکانت فورتنایت رو برای خودت بگیری

پش همیشه میتونی هم ارزون تر از ما بگیری و هم با تخفیف خریدکنی تازه شارژ رایگان هم بگیری😍

خرید اکانت فورتنایت
 

اکانت فورتنایت چیست و چه فایده ای دارد؟

اکانت در اصل حساب مجازی است که یک سری ایتم ها و اطلاعات دارد . هنگام ورود شما بازی میتوانید اطلاعات اکانت خریداری شده را وارد کنید و با حساب جدید با ایتم های جدیدی که در آن وجود دارد از بازی لذت ببرید . این حساب ها توسط افراد دیگری ساخته شده اند و شما میتوانید آنها را خریداری کنید و از بازی نهایت لذت را ببرید .

همچنین خرید اکانت به مراتب به صرفه میباشد زیرا خرید ایتم در بازی بسیار قیمت بالایی دارد و شما میتوانید با هزینه کمتری ایتم های زیادی داشته باشید . در اصل خرید اکانت باعث تجربه جدیدی از بازی میشود

مزایای خرید اکانت :

صرفه جویی در زمان و سرمایه میباشد زیرا رشد یک اکانت حرفه ای به دلیل قیمت بالای باندل های این بازی بسیار پر هزینه و وقتگیر بوده درحالی که با خرید اکانت در زمان صرفه جویی شده و باندل های دلخواه را در کمترین زمان به دست میاورید.

خرید و فروش اکانت فورتنایت را با گیم اربیتال انجام دهید .

آیا میتوان اکانت فورتنایت را خرید و فروش کرد؟
 

بله ، حساب بازی امکان اشتراک گذاری در هر پلتفرم و دستگاه بازی را دارد

اما نکته مهم در هنگام خرید و فروش اکانت مجازی بودن معامله میباشد که میبایست در یک فضای امن توسط فروشگاه معبتر انجام شود.

فروشگاه گیم اوربیتال به عنوان اولین فروشگاه اکانتی میباشد که نسبت به اکانت های موجود ضمانت و گارانتی دارد و بر سر معامله نظارت کامل دارد

همچنین به عنوان بزرگترین فروشگاه خرید و فروش اکانت در ایران با بیش از سه سال سابقه کاری و جذب صد ها رضایت مشتری موفق به دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن بوده و دارای مجوز تجارت الکترونیک میباشد

خرید امن اکانت را با ما تجربه کنید.

 

تفاوت اکانت هکی و قانونی فورتنایت چیست؟

 

تشخیص اصالت اکانت هنگام خرید نیازمند اطلاعات زیاد و تجربه میباشد و حساسیت بالایی دارد زیرا که اکانت هکی بسیار خطرناک می‌باشد و ضررات مالی غیرقابل تصوری را ایجاد میکند.
برای خرید اکانت قانونی میبایست از کارشناس مخصوص استفاده کنید زیرا روش های کلاهبرداری و هک به شدت پیشرفته و تشخیص آن سخت میباشد.

اگر از فروشگاه ما خرید میکنید از بابت اصالت اکانت نگرانی ندارید چون فروشگاه ما تنها مرجعی میباشد که اکانت گارانتی دار به خریدار میدهد.
اما برای خرید از سایت های دیگر که فقط نقش واسطه را ایفا میکنند حتما از کارشناس استفاده کنید که در این خصوص نیز تیم ما آماده خدمت رسانی به شماست

خرید اکانت فورتنایت

 
خرید اکانت فورتنایت چه مزیت هایی دارد؟

مهمترین مزیت خرید اکانت صرفه جویی در هزینه میباشد.
بازی فورتنایت از ایتم های زیادی برخوردار میباشد که با توجه به قیمت دلار در کشور ما پیشرفت و خرید در آنها به شدت هزینه بر میباشد ، خرید یک اکانت آماده میتواند در هزینه ها به شما کمک کند.

نکته دوم پیشرفت یکباره شماست ، ساخت و پیشرفت یک اکانت علاوه بر هزینه زیاد ، زمان زیادی نیاز دارد تا چلنج ها و چالش های بازی را انجام بدید و ایتم های آن را دریافت کنید آماده میتوانید به راحتی با خرید یک اکانت راه چند ساله را یک روزه بروید!
نکته سوم در هنگام خرید شما میتوانید ایتم هایی را داشته باشید که دیگر در دسترس نیستند و از بازی رفته اند.

در نتیجه شما در هنگام خرید اکانت از یک فروشگاه معتبر ، علاوه بر امکان داشتن ایتم های خاص و قدیمی با هزینه کمتر و بدون نیاز به سال‌ها زمان برای پیشرفت اکانت راه چند ساله را یکباره طی میکنید
همین مسئله باعث لذت بیشتر شما از بازی میباشد.

برای مشاهده و خرید اکانت های بیشتر فورتنایت(Fortnite) با پشتیبانیدر تماس باشید.

همچنین صحفه اینستاگرام ما (کلیک کنید) آماده خدمت رسانی به شماست.

فورتنایت چیست؟

بازی فورتنایت برای مدتی است که در مرکز توجه گیمر های آنلاین قرار گرفته است. یکی از دلایل محبوبیت فوق‌العاده‌ بازی Fortnite این است ، که می‌توانید این بازی را تقریبا در هر پلتفرمی انجام دهید و تجربه جدیدی از دنیای گیم رو برای شما مخاطبان عزیز ایجاد میکند.

اگر شما هم می‌خواهید وارد دنیای بازی Fortnite شوید. با گیم اوربیتال همراه باشید.

فورتنایت یک بازی در سبک بتل رویال است؛ در هر مسابقه فورت نایت 100 بازیکن در یک جزیره به رقابت می‌پردازند. آنها در ابتدا فقط یک سلاح سرد ضعیف شبیه تبر یا کلنگ (که به آن Pickaxe / پیک اکس گفته می شود) در اختیار دارند. 

 

باید گوشه و کنار محیط‌های بازی را بگردند ،تا سلاح‌های جدید، نارنجک، متریال و آیتم‌های دیگر را که برای نجات خودشان یا از بین بردن سایر بازیکن‌ها استفاده می‌شوند، پیدا کنند. برای سخت‌تر و جذاب تر شدن بازی، جزیره مدام به وصیله یک طوفان وحشتناک در حال کوچک‌تر شدن است. شما باید در آن دوام بیاورید. برای این کار باید تله بکارید، سلاح‌های جدید به دست بیاورید و مواضع دفاعی بسازید.

 

برای خرید اکانت فورتنایت کلیک کنید
 

 همین‌طور که نقشه‌ی بازی توسط طوفان گرفتار میشود و سایر بازیکنان نیز به هم نزدیک‌تر می‌شوند ، بدین ترتیب باید مدام در حال پیشرفت و تطبیق شرایط باشید.

بازی Fortnite یک بازی در سبک بقا است . که به صورت یک نفره، دو نفره‌ی همکاری و چهار نفره ی همکاری (co-op) بازی می‌شود. در بازی fortnite با همان ابزارها و ادوات بازی می‌کنید . باید در مقابل سایر بازیکنان مقاومت کنید. محیط درونی و امکانات بازی ، زاویه بندی دوربین قابلیت کاستوم کردن تنظیمات و هزاران امکانات دیگر سبب جذابیت بالای این بازی زیبا شده است 

خرید اکانت فورتنایت



نسخه و مود سیو د ورلد چیست و چه داستانی دارد؟

در نسخه دیگری از فورتنایت، داستان بازی از حمله وحشیانه زامبی ها به شهر و مردم عادی شروع میشود . در این هنگام ، انسان هایی وجود دارند ، که قدرت های ماوراطبیعی و ویژه ای دارند .به نبرد با زامبی ها اعذام میشوند . شما نیز یکی از همان افراد هستید . که میبایست از صفر و تنها با یک کلنگ در دست شروع به ارتقا خود و مبارزه با زامبی ها کنید . چوب و سنگ و آهن جمع آوری کنید و انواع سلاح و تله هارا بسازید و در جای جای نقشه به دنبال تیر و نجات افراد بیگناه باشید.

 

ماموریت ها و مناطق بازی به سه دسته کلی تقسیم میشوند :

۱- میشن ها و ماموریت های عادی که در شهر هستند و در هر کدام میبایست ماموریت خود را به کمک یار هایتان به پایان برسانید.

۲- استورم شیلد میباشد که در نقشه اصلی با علامت یک هرم بزرگ نشان داده شده است . در این قسمت شما باید با چوب و سنگ و تجهیزاتی که در شهر ها به دست اوردید ساختمان دفاعی و قلعه بسازید و آن را به انواع تله مجهز کنید تا در مقابل حمله زامبی ها مقاومت کنید.

۳- استورم کینگ که بخش سخت و سطح بالای بازی میباشد . شما به کمک سه نفر از یاران قدرتمند خود به نبرد با یک غول بزرگ به نام استورم کینگ میپردازید و با انواع اسلحه ها و روش های حرفه ای این غول بزرگ را به زانو دربیاورید و یک چالش پر هیجان را پشت سر بگذارید.

شما میتوانید برای پیشرفت سریعتر در این نسخه و خرید انواع تجهیزات از فروشگاه ما استفاده کنید .

همچنین تیم استورم کینگ ما اماده به اتمام رساندن این مرحله سخت برای شماست تا از جوایز ویژه آن لذت ببرید . با کلیک در اینجا به بخش محصولات سیو د ورلد منتقل میشود.

چهار قاره بزرگ سیو د ورلد :
برای خرید اکانت فورتنایت کلیک کنید

1- قاره استون وود که برای تازه وارد ها میباشد و فضای بهاری دارد.

2- قاره پلنکرتن که متوسط است و فضای پاییزی به خود گرفته.

3- کنی والی که سطح آن سخت است و محیط بیابانی دارد.

4- قاره آخر که سطح خیلی سخت دارد و فضای آتش فشانی دارد.

برای خرید اکانت فورتنایت کلیک کنید
 
 
فورتنایت برای چه پلتفرم هایی در دسترس است؟

هم اکنون فورتنایت برای پلتفرم های پلی استیشن، ایکس باکس، نینتندو سوییچ، کامپیوترهای شخصی (PC) و موبایل در دسترس است.

 نسخه های موبایل فورتنایت ، در حال حاضر از گوگل پلی و اپ استور حذف شده اند. برای نصب فورتنایت در گوشی های اندرویدی، باید به سایت رسمی اپیک گیمز مراجعه کرده . فایل APK آن را به طور مستقیم دانلود کنید. همچنین کمپانی سونی نیز این بازی را برای پلی استیشن عرضه کرده . شما می توانید از طریق پلی استیشن خود این بازی را دانلود کنید. (حتما باید با مرورگر موبایل وارد سایت شوید تا بتوانید فایل آن را دانلود کنید) در حال حاضر امکان نصب فورتنایت بر روی سیستم عامل iOS وجود ندارد.

سیستم پیشنهادی جهت اجرای بازی فورتنایت:

Video Card: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 or equivalent DX11 GPU

Video Memory: 2 GB VRAM

Processor: Core i5-7300U 3.5 GHz

Memory: 8 GB RAM

OS: Windows 7/8/10 64-bit or Mac OS Mojave 10.14.6

 حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی فورتنایت:

Video Card: Intel HD 4000 on PC or Intel Iris Pro 5200 or equivalent AMD GPU on Mac

Processor: Core i3-3225 3.3 GHz

Memory: 4 GB RAM

OS: Windows 7/8/10 64-bit or Mac OS Mojave 10.14.6