خرید و فروش اکانت فورتنایت گیم اربیتال مرجع اصلی نیازمندی های رایگان و خرید و فروش اکانت فورتنایت می باشد.

 شما با ما می توانید اکانت فورتنایت خود را به راحتی به فروش برسانید .

بازی Fortnite چیست؟

Fortnite Battle Royale یک بازی با 100 نفر بازی‌کننده است که می‌توانید در آن به تنهایی یا به عنوان عضوی از یک تیم بازی کنید و بعد از پریدن با چتر در یک جزیره با دیگران مبارزه کنید تا در نهایت تنها شما در آن جزیره باقی بمانید و برنده شوید. برای سخت‌تر شدن بازی، جزیره مدام در حال کوچک‌تر شدن است و شما باید در آن دوام بیاورید. برای این کار باید تله بکارید، سلاح‌های جدید به دست بیاورید و مواضع دفاعی بسازید. همین‌طور که نقشه‌ی بازی آب می‌رود، بازی‌کنندگان به هم نزدیک‌تر می‌شوند و بدین ترتیب باید مدام در حال پیشرفت و تطبیق شرایط باشید. با این‌که بازی فقط یک نقشه دارد، این نقشه بسیار وسیع است و مدام در حال گسترش و تغییر. سازنده‌ی بازی یعنی اپیک گیمز هم هر بار این نقشه را به‌روزرسانی می‌کند. در آخرین آپدیتی که برای بازی عرضه شده اپیک گیمز آن را گسترش داده و یک شهر جدید اضافه کرده است. به طور کلی اپیک به قسمت‌های غربی نقشه علاقه‌ی بیشتری نشان داده است.

 اکانت فورتنایت چیست ؟

 اکانت در اصل حساب مجازی است که یک سری ایتم ها و اطلاعات دارد . هنگام ورود شما بازی میتوانید اطلاعات اکانت خریداری شده را وارد کنید و با حساب جدید با ایتم های جدیدی که در آن وجود دارد از بازی لذت ببرید . این حساب ها توسط افراد دیگری ساخته شده اند و شما میتوانید آنها را خریداری کنید و از بازی نهایت لذت را ببرید . همچنین خرید اکانت به مراتب به صرفه میباشد زیرا خرید ایتم در بازی بسیار قیمت بالایی دارد و شما میتوانید با هزینه کمتری ایتم های زیادی داشته باشید . 

در اصل خرید اکانت باعث تجربه جدیدی از بازی میشود . فروش اکانت فورتنایت . شما فروش اکانت فورتنایت خود را می توانید به ما بسپارید کافیست با شماره 09902544412 در تماس باشید خرید اکانت فورتنایت . 

برای خرید اکانت فورتنایت کافیست به صفحه فروشگاه گیم اربیتال مراجعه کنید .

سیستم پیشنهادی جهت اجرای بازی فورتنایت: Video Card: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7870 or equivalent DX11 GPU Video Memory: 2 GB VRAM Processor: Core i5-7300U 3.5 GHz Memory: 8 GB RAM OS: Windows 7/8/10 64-bit or Mac OS Mojave 10.14.6 حداقل سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی فورتنایت: Video Card: Intel HD 4000 on PC or Intel Iris Pro 5200 or equivalent AMD GPU on Mac Processor: Core i3-3225 3.3 GHz Memory: 4 GB RAM OS: Windows 7/8/10 64-bit or Mac OS Mojave 10.14.6