0916 579 0332 پاسخگویی ساعت ۹ تا ۱۲
0
سبد خرید

قوانین خرید یا اگهی اکانت در فروشگاه گیم اوربیتال

1- خریدار اکانت میبایست به تمام مشخصات اکانت توجه کند تر صورت پشیمانی از خرید اکانت امکان عودت یا تعویض آن امکان پذیر نمیباشد.

2- تمامی اکانت ها ضمانت بندی شده اند اکانت هایی که در توضیحات آنها کلمه ضمانت مادام العمر قید شده دارای ضمانت میباشد.
اکانت هایی مه لغت (ضمانت مادام العمر اپیک ) در آنها ذکر شده به این منظور بوده که فقط اکانت اپیک ضمانت دارد نه اکانت Ps4 یا Xbox یا باقی پلتفرم ها .
در این پلتفرم ها به خصوص کنسول پلی استیشن امکان بازگردانی هر اکانتی وجود دارد پس ما هیچ ضمانتی برای این اکانت ها قائل نمیباشیم و هر اتفاقی که بعد از خرید بیوفتد به عهده مشتری میباشد.
البته لازم به ذکر است ما تمام راه های این کار را برای صاحب قبلی نا ممکن میکنیم و اطلاعات حقوقی از جمله شناسنامه و کارت ملی وی در اطلاعات ما ذخیره خواهد بود و در صورت ایجاد مشکل برای اکانت از سوی صاحب قبلی مشتری توان درخواست این اطلاعات را جهت پیگرد قانونی دارد و یا میتواند با پرداخت هزینه ای این فرایند را به فروشگاه گیم اوربیتال بسپارد.

3– ضمانت این فروشگاه بر اکانت ها به منظور جلوگیری بازگشت اکانت توسط صاحب قبلی میباشد نه اتفاقاتی که از سوی مشتری پیش بیاید .
هرگونه این اکتیو (inactive) شدن یا قفل (Look) شدن یا بن شدن اکانت به دلیل سیاست های شرکت های بازی های گیمینگ از ضمانت ما خارج بوده و مشتری تنها میتواند از پشتیبانی ما راهنمایی طلب کند و امکان عودت وجه وجود ندارد لذا لازم به ذکر است هرگونه فاش کردن و در اختیار گذاشتن اطلاعات اکانت در دست افراد مختلف یا فروشگاه های نا معتبر امکان ایجاد مشکل یا دزدیده شدن اکانت شما وجود دارد و این جز ضمانت های ما نخواهد بود .

4– فروشنده اکانت میباست برای اگهی اکانت اطلاعات صحیح خود را جهت عکس برداری ما از اکانت همچنین چک بودن قانونی بودن اکانت ارسال کند همچنین به دلیل تعداد بالای درخواست اگهی ، اگهی اکانت بین 24 الی 48 ساعت زمان میبرد.

5- صاحب اکانت میبایست امنیت اکانت خود را تا مادام العمر تضمین کند و هرگونه مشکل برای اکانت که با تشخیص ما از سوی صاحب قبلی به عمل بیاید پیگرد قانونی فوری را به همراه خواهد داشت .