0900 919 6092 پاسخگویی ساعت ۹ تا ۱۲
0
سبد خرید

اکانت رایگان فورتنایت تضمینی 100% 😍🤩

روش دریافت اکانت های کرکی فورتنایت + آموزش دریافت اکانت رایگان فورتنایت

فرم زیر رو پر کنید تا برای شما از واتساپ و ایمیل لینک آموزش + اکانت ارسال شود

توجه کنید دریافت اکانت رایگان توسط سیستم انجام میشود و بصورت کاملا خودکار است ؛ درصورتی که شماره تکراری وارد کنید اکانت برای شما ارسال نمیشه و در لیست سیاه قرار میگیرید ، لطفا فقط هر نفر یک اکانت بگیره چون تعداد اکانت ها 3000 تا بیشتر نیست میخوایم به تمام مشتریان اکانت برسه

دریافت اکانت رایگان

  • یکی از موارد زیر رو میتونید داشته باشید

حتما صندوقل ایمیل رو چک کنید چون تعداد ایمیل ها زیاد ارسال میشه ممکنه پوشه اسپم بره

دوستان بعضی از اکانت ها لول بالا تر و … بیشتری دارند و بعضی ها هم بتل پس و… همراه با اکانت رایگان براشون ارسال میشه

خرید اکانت fortnite فقط در این صفحه خرید اکانت فورتنایت انجام میشه

درمورد اکانت رایگان اگر بخوام بگم

اکانت رایگان فورتنایت یکی از موضوعات محبوب در جامعه گیمینگ است. بازی فورتنایت یک بازی آنلاین بتل رویال است که توسط شرکت Epic Games ساخته شده است. این بازی در سال 2017 منتشر شد و به سرعت محبوبیت زیادی کسب کرد.

اکانت رایگان فورتنایت به شما اجازه می دهد تا به بازی دسترسی داشته باشید و بدون نیاز به پرداخت هزینه ای برای خرید بازی، از آن لذت ببرید. با این حال، به خاطر برخی محدودیت های اکانت رایگان، شما ممکن است نتوانید به تمامی امکانات بازی دسترسی داشته باشید.

برای ساخت اکانت رایگان فورتنایت، ابتدا باید به وب سایت رسمی Epic Games رفته و ثبت نام کنید. پس از ثبت نام، شما می توانید با کلیک بر روی دکمه “دانلود”، بازی را دانلود کنید و دسترسی به بازی را داشته باشید.

یکی از مزایای اکانت رایگان فورتنایت این است که شما می توانید بازی را با دوستان خود آنلاین بازی کنید و در چالش های مختلفی شرکت کنید. همچنین، بازی فورتنایت به روز رسانی های منظمی دارد که می توانید به رایگان از آنها بهره ببرید.

در نهایت، باید توجه داشت که برخی از امکانات بازی مانند امکانات ویژه و طرح های خاص، تنها برای اکانت های پرداخت شده در دسترس هستند. با این حال، با اکانت رایگان فورتنایت همچنان می توانید از بازی لذت ببرید و تجربه جذابی را تجربه کنید.

با این حال، باید توجه داشت که ساخت اکانت رایگان فورتنایت در برخی از کشورها ممکن نیست و باید از طریق VPN و یا کشور دیگری که اکانت رایگان فورتنایت در آن قابل دسترسی است، اقدام به ساخت اکانت کنید.

امیدوارم این مطلب به شما کمک کرده باشد. در صورتی که سوالی دارید، با من در ارتباط باشید.