0900 919 6092 پاسخگویی ساعت ۹ تا ۱۲
0
سبد خرید

جلوگیری از هک شدن اکانت فورتنایت

صفحه اصلی  »   اخبار و آموزش فورتنایت  »   جلوگیری از هک شدن اکانت فورتنایت
Mohammad Kiyani
8 جولای 2024

سلام رفیق ، تو این آموزش قصد داریم باهم صفر تا صد آموزش امنیتی کردن اکانت فورتنایت رو باهم برسی کنیم ، مواردی که باعث میشه اکانت شما در برابر انواع هک ، مقاوم بشه!

چطور اکانت فورتنایت هک میشه؟

قبل ازهر چیز باید بدونیم که اصلا چطور اکانت ما دزدیده میشه یا مورد حمله هکر ها قرار میگیره؟

در واقع زمانی که یک فرد به اطلاعات رمز و ایمیل شما دسترسی پیدا میکنه میتونه اکانتتون رو بدزده یا به اصطلاح هک کنه ولی باید در نظر بگیرید که بین این دو تفاوت هایی هست :

تفاوت هک و دزدیده شدن اکانت فورتنایت چیست؟

ببین رفیق هک در زمانی صورت میگیره ، که یک فرد ناشناس با استفاده از بزار های این کار به اکانت شما نفوذ پیدا میکنه و بدون اینکه شما متوجه بشید اکانتتون رو ازتون میگیره.

اگر شما اطلاعات اکانتتون رو در اختیار یک شخص قرار بدید و اون شخص رمز و ایمیل شما رو عوض کنه اون وقت دزدی محسوب میشه ، اتفاقی که واسه خیلی ها پیش میاد به خصوص کسایی که میخوان خرید و فروش اکانت فورتنایت انجام بدن ، حالا بریم ببینیم چیکار باید کنیم که از این اتفاق جلوگیری کنیم.

جلوگیری از دزدیده شدن اکانت فورتنایت :

همونطور که در بالا اشاره کردیم تا زمانی که خودتون اطلاعاتی در اختیار کسی قرار ندید نمیتونه اکانتتون رو بدزده . برای خرید های درون برنامه ای و خرید و فروش اکانت از سایت های معتبر استفاده کنید . به خصوص سایت هایی که دارای نماد اعتماد هستن و حتما قبل خرید روی نمادشون که پایینه سایت هاست کلیک کنید تا مطمئن بشید اون نماد واقعیه

فروشگاه گیم اوربیتال که با سال ها سابقه کار حرفه ای در حوزه خرید و فروش اکانت فورتنایت توانسته نماد اعتماد دریافت کنه همواره میتواند در این موارد به شما یاری رساند.

در واقع فروشگاه ما تنها فروشگاهی که در ایران اکانت فورتنایت رو قانونی و با ضمانت مادام العمر ارائه میده میباشد.

چطور از هک شدن اکانت فورتنایت جلوگیری کنیم؟

خب رفیق هک یک مقدار مسئله پیچیده تریه و حتی اگر اطلاعات رو در اختیار کسی قرار ندید ممکنه اکانتتون دزدیده بشه ، در ادامه یه سری موارد رو بهتون آموزش میدیم که با انجام دادن اونها به هیچ وجه اکانتتون هک نمیشه.

قدم اول : باید برای تمام اکانت هاتون مخصوصا ایمیل اصلی و اکانت اپیک گیمز ، از رمز های پیشرفته استفاده کنید که میتونه شامل هشت حرف انگلیسی کوچک و بزرگ ، اعداد و علامت ها باشه برای مثال ؛ Ga5Me+5oRb6itA@l

با داشتن یک پسورد قدرتمند شما تغریبا 40 درصد اکانت فورتنایتتون رو دربرابر هکر ها محافظت کردید

• قدم دوم : دومرحله ای کنید! با دومرحله ای یا 2Fa کردن اکانتتون ، شما یک مرحله امنیتی دیگه به اکانتتون اضافه میکنید! برای دومرحله ای کردن اکانت اپیک گیمز باید پس از ورود به سایت اپیک گیمزو ورود به اکانتتون ، از قسمت Home وارد بخش Account شوید ،سپس از نوار سمت چپ گزینه Password & Security رو انتخاب کنید ، به پایین صحفه اسکرول کنید و اونجا سه گزینه خاموش میبینید.

گزینه اول رو پیشنهاد نمیکنم ، اما گزینه دوم رو روشن کنید و کدی که به ایمیلتون میاد رو اونجا بزنید تا اکانت فورتنایت روی ایمیلتون دومرحله ای بشه.

بعد از اون اکانت شما دومرحله ای شده و شما تا اینجا 80 درصد مسیر رو انجام دادید.

قدم آخر : هرچقدر هم اکانت اپیکتون امنیتی بشه باز هم اگر هکر به ایمیل اصلی (ایمیلی که باهاش اکانت اپیک ساختید) دسترسی پیدا کنه میتونه اکانتتون رو به راحتی بدزده

برای جلوگیری از این باید تمام مراحل بالا رو از جمله پسورد قوی و دومرحله ای اکانت رو روی ایمیلتون هم انجام بدید، که بخاطر تنوع زیاد ایمیل ها نمیتونیم آموزش همه رو قرار بدیم ولی میتونید با جستوجو در گوگل آموزش دومرحله ای یا تغییر پسورد رو برای ایمیل مد نظرتون پیدا کنید.

و اما بهترین راه برای جلوگیری از هک اکانت فورتنایت چیه؟

خب تا اینجای کار تمام موارد رو خدمتتون گفتیم که با انجام دادنشون ، هک اکانتتون غیر ممکنه . اما اگر وقت این کارا رو ندارید یا ممکنه یه جا رو اشتباه برید اصلا نیاز نیست ریسک کنید ، تیم گیم اوربیتال با داشتن بیش از ۴ سال سابقه در خرید و فروش اکانت فورتنایت ، میتونه صفر تا صد این پروسه رو واستون در کمتر از ۱۲ ساعت انجام بده!

شما بدون نیاز به اینکه دغدغه هک شدن اکانت فورتنایتتون رو داشته باشید میتونید صفر تا صد این کارو به ما بسپارید😍

جهت سفارش میتونید از بخش پشتیبانی هایی که زیر سایت هستن از جمله واتساپ و چت انلاین سایت اقدام کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرن.

جمع بندی و نتیجه گیری :

هک یا دزدیده شدن اکانت فورتنایت میتونه باعث ضرر های مالی زیادی بشه و در اکثر مواقع برگردوندن اکانت دزدیده شده غیر ممکن است ، توجه کنید که همیشه پیش گیری بهتر از درمانه با آموزشات بالا به صورت تضمینی مانع از هک شدن اکانت فورتنایتتون بشید یا میتونید این پروسه رو به ما بسپارید.

امید وارم از این آموزش لذت برده باشید خوشحال میشم نظرتون رو واسمون به اشتراک بذارید.