0916 579 0332 پاسخگویی ساعت ۹ تا ۱۲
0
سبد خرید

قوانین فروشگاه اینترنتی گیم اوربیتال

شرایط و قوانین خرید به شرح زیر میباشد ، با توجه به توسعه لحظه به لحظه فروشگاه امکان تغییر قوانین وجود دارد و این فروشگاه حق اعمال تغییرات قوانین را برای خود محفوظ میدارد ‌همچنین تداوم و خرید از سایت به منزله قبول این قوانین میباشد .
1- مشتری میبایست اطلاعات صحیح و درست شامل (نام،نام خانوادگی،ایمیل و شماره تماس) میباشد و در صورت خرید کالای فیزیکی وارد کردن نشانی دقیق محل سکونت و کد پستی الزامیست و هرگونه خسارت ناشی از وارد کردن نا صحیح اطلاعات به عهده مشتری میباشد

2- این فروشگاه متعهد به رعایت “قوانین مصوب تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران” و قوانین “حفظ حریم خصوصی” می باشد. لذا این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود.

3-هرگونه اظهارات افترا آمیز ، توهین و سو استفاده زبانی یا کتبی و تهدید فروشگاه ، پشتیبانی و کارمندان منجر به توقف فوری ارائه خدمات میگردد.

4- عودت وجه تنها در صورتی امکان پذیزاست که ناتوانی یا اشتباه در فرایند سفارش از سوی تیم گیم اوربیتال باشد نه از سوی مشتری .
جهت وجود اشکال در فرایند سفارش از سوی مشتری ، میبایست با کارشناسان ما ارتباط مستقیم برقرار کرده و موضوع را با کمک آنها برطرف کند . درصورت خرید اکانت اگر محصول توسط فرد دیگری اگهی شده و شخص پاسخی مربوط به تحویل اکانت به فروشگاه ندهد با خریدار جهت جایگزین کردن اکانتی مشابه ارتباط برقرارخواهد شد.

5- هیچ یک از کالا های فروشگاه قابل عودت نیست و تعویض فقط در شرایطی که برای اکانت مشکلی ایجاد شود اجرا میشود همچنین تیم ما مسئولیتی در برابر پشیمانی مشتری از خرید ندارد همچنین درصورت اشتباه مشتری در انتخاب محصول درست امکان عودت کالا و وجه امکان پذیر نخواهد بود لطفا در انتخاب محصول مورد نظر دقت بفرمایید. در نظر داشته باشید اگر اکانت خریداری شده توسط فردی دیگر اگهی شده باشد و شخص در ارسال اکانت به مشکل بخورد شامل مسئولیت های فروشگاه نیست و اکانت دیگری به انتخاب مشتری جایگزین میشود.

6-سفارشات محصولات دیجیتالی به طور معمول بین 1 الی 6 ساعت کاری تکمیل میشود در صورت غلط بودن اطلاعات مشتری ( رمز و جیمیل اکانت) و یا (فعال بودن تایید دو مرحله ای ) سفارش با تاخیر بیشتری انجام میشود و مشتری حق اعتراض ندارد .

7-کسانی که با PS4 بازی می کنند و قصد خرید محصولات فورتنایت را دارند دقت کنند:
تمام خرید های فورتنایت ما برای تمام مشتریان، با PC انجام می شود. به علت محدودیت هایی که سازنده ی بازی فورتنایت (اپیک گیمز / EpicGames) بر روی این بازی قرار داده است، ویباکس هایی که با PC خریداری می شوند بر روی PS4 نمایش داده نمی شود و فقط روی پلتفرم PC و نسخه ی Mobile فورتنایت (اندروید و آی او اس) قابل نمایش و استفاده است.
به همین علت، گزینه ی (خرید آیتم درون بازی) را برای این دسته از مشتریان قرار داده ایم. برای این منظور از صحفه اصلی سایت در بخش محصولات فورتنایت ، خرید از اینم شاپ را انتخاب کنید.
هنگامی که کاربران PS4 بخواهند چیزی از درون بازی خریداری کنند و PC یا موبایلی که قابلیت اجرای فورتنایت را داشته باشد، نداشته باشند؛ می توانند این محصول را انتخاب کنند. تیم انجام سفارشات گیم اوربیتال با اکانت مشتری و روی پلتفرم PC وارد بازی شده و محصولی که مشتری میخواهد را (با ویباکس هایی که برای مشتری نمایش داده نمی شود) برای مشتری خریداری می کند.
(ممکن است بازی، از ویباکس هایی که روی پلتفرم PS4 نمایش داده می شود هم استفاده کند. متاسفانه اولویت بندی انتخاب ویباکس جهت خرید آیتم با ما نیست و بصورت خودکار از ویباکس های اکانت مشتری برداشت می کند)

8- فروشگاه گیم اوربیتال فقط وظیفه ی انجام و یا پرداخت سفارش روی اکانت ارائه شده توسط مشتری را دارد. در صورت انجام شدن سفارش و اتفاق افتادن مشکلات زیر، وجه غیرقابل بازگشت نیست و فروشگاه فقط وظیفه ی راهنمایی کردن کاربر را خواهد داشت و مسئولیتی در قبال مشتری و اکانت نخواهد داشت:

تایید دومرحله ای اکانت ps4 حتما باید فعال شده باشد در صورت غیرفعال بودن، هنگام ورود به اکانت شما امکان قفل شدن (Lock) وجود دارد که مسئولیت آن به عهده مشتری می باشد.
ارائه ی اکانت اپیک گیمز / EpicGames توسط مشتری و لینک (متصل) نبودن اکانت اپیک گیمز / EpicGames ارائه شده ی مشتری با اکانت اصلی مشتری. (مانند اکانت PS4 و Xbox)
قفل (Lock) شدن اکانت در صورت وارد کردن اشتباه و مکرر رمز اکانت.
غیرفعال (inactive) شدن اکانت مشتری بنا به تصمیمات و سیاست های شرکت سازنده ی بازی (اپیک گیمز / EpicGames).
لینک (متصل) نشدن اکانت اپیک گیمز / EpicGames ارائه شده در هنگام خرید با اکانت اصلی مشتری. (مانند اکانت PS4 و Xbox)